دانلود برنامه ی طاقچه برای ویندوز معرفی نسخه‌ی ویندوز طاقچه وبلاگ طاقچه

قبل از خرید کتاب میتوانید نسخه نمونه آنرا مطالعه نمایید تا از خرید مطمئن شوید. کتابخانه مجازی کتابچین با امکان دانلود و مطالعه بیش از هزاران کتاب الکترونیک و صوتی، رمان، مجله و … سالهاست در زمینه آموزش رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی فعالیت می کنم و هدفم ارتقای سطح علمی پارسی زبانان عزیز در سراسر دنیاست.

کتاب مدیر شبکه ۱

در نسخه‌ی ۳.۲.۲ ویندوز طاقچه امکان علامت‌گذاری و نوشتن یادداشت نیز وجود دارد. کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند. لطفا قبل از استفاده از نرم افزار راهنمای زیر را به طور کامل بخوانید. حقوق طرح قالب، مطالب و تصاویر برای وب سایت آغازه محفوظ میباشد. قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

در کتاب جستجو کنید نکات مهم را هایلایت گذاری کنید. در متن کتاب یادداشت بگذارید و صفحات مهم را علامت گذاری نمائید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید.

دسته بندی فایلهای سایت

در ادامه این مطلب، ۳ تااز بهترین جزوه های آموزش ویندوز ۱۰ که در قالب فایل pdf می باشد را برای شما تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم. یکی از ویژگی‌های جذاب ویندوز ۱۰ نسبت به نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل مایکروسافت، امکانات و ابزارهای زیاد ارایه شده در بخش شبکه است. کاربران و مدیران شبکه می‌توانند در ویندوز ۱۰ انواع تنظیمات و گزینه‌های دلخواه را انجام و با سرعت بیشتری مشکلات شبکه یا اینترنت را شناسایی و رفع کنند. این کتاب الکترونیکی همین موضوع را هدف قرار گرفته است و مجموعه‌ای از ۵ مقاله پیرامون تنظیمات شبکه در ویندوز ۱۰، مدیریت آداپتورها و رفع مشکلات اینترنت در ویندوز ۱۰ است. برای دریافت کتاب شبکه در ویندوز 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب فراکتاب برای ویندوز کنید. همچنین روشهایی که چطوری باید مشخصات سیستم در ویندوز ۱۰ را فقط با یک دستور ساده مشاهده کنید، چطوری وارد بایوس خود شوید و کلی ترفندهای دیگر در این فایل آموزشی به اسم راهنمای جامغع قبل از نصب ویندوز ۱۰ وجود دارد.

  • پاتوق کتاب، بزرگترین مرجع دانلود کتاب های الکترونیک دانشگاهی کشور است.
  • لطفا قبل از استفاده از نرم افزار راهنمای زیر را به طور کامل بخوانید.
  • اندی راثبون کارشناس حرفه‌ای ویندوز، کامپیوتر، تبلت و تعمیرات آن‌هاست.
  • ای از تمامی فایل های شما تهیه کرده و از این طریق برای شما امکان مدیریت آن ها را فراهم کند.
  • از این رو انتشار نسخه‌ی ویندوز حساسیت زیادی دارد.
  • حقوق طرح قالب، مطالب و تصاویر برای وب سایت آغازه محفوظ میباشد.

برای دانلود قانونی کتاب شبکه در ویندوز 10و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. نسخه‌ی ویندوز طاقچه با تمام دستگاه‌های دیگری که روی ‌آن کتاب‌های‌تان را خوانده‌اید، هماهنگ است. مثلا اگر کتاب را تا صفحه‌ی ۲۳ در موبایلتان خوانده‌اید، اینجا هم صفحه‌ی ۲۳ برای شما باز می‌شود. در ادامه آموزش های کاربردی ویندوز ۱۰، بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین هزاران ویدیو، یک مجموعه بی نقص و کامل ویدیویی را برای یادگیری سریع این نسخه از ویندوز ماکروسافت گلچین کرده ایم. این مجموعه کامل برای شروع از صفر و برای همه سطوح مناسب می باشد.

دانلود برنامه ی طاقچه برای ویندوز معرفی نسخه‌ی ویندوز طاقچه وبلاگ طاقچه

همه‌ی این حس و حال‌ها بعد از چند بار نصب برنامه برای ویندوز از بین رفت. انگار به یک کار عادی و روزمره برایمان تبدیل شد. دیگر نه می‌ترسیم و نه حتی شور و شوق ناشی از موفقیتی به ما دست می‌دهد. برنامه‌های کامپیوتری با وجود رقیب‌های گردن‌کلفتی مثل برنامه‌های موبایلی، همچنان محبوبیت دارند.