خرید و قیمت کتاب کمک درسی کنکور انسانی 4جلد از غرفه کتابفروشی آنلاین باسلام | ketabko

های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. با مراجعه به بانک کتاب مارکا می‌توانید به راحتی و با سفارش آنلاین کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود.
  • چی بخونم در همه ایام سال دارای تخفیف های متنوع و قابل توجهی بر روی کتاب های کمک آموزشی است.
  • اما لازمه رسیدن به این هدف، طی کردن مراحل گفته شده همراه با صرف دقت و حوصله کافی است.
  • همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید…
  • سلام من میخوام امسال وارد پایه ی دهم بشم بعد خواستم سوال کنم شما چه کتاب های کمک درسی برای دروس اختصاصی رشته تجربی پیشنهاد می خرید کتاب کمک درسی کنکور کنید؟ که مطالب و به خوبی جمع بندی کرده و تست هم داشته باشه مانند کتاب مبتکران پایه ی نهم که من ازش استفاده کرده ام کتاب خیلی خوبی بود.
از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. شما در مدابوک می‌توانید از تخفیف های 20 تا 50 درصدی برای خرید کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید. در کنار کتاب‌های کمک درسی و کنکور سایت،‌ ضمن خرید کتاب کنکور می‌توانید از سایر محصولات مرتبط که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید. بانک کتاب کنکور، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیف می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید.

ریاضی جامع مهروماه کنکور تجربی جلد 1 (سوال) کنکور 1402

خرید و قیمت کتاب کمک درسی کنکور انسانی 4جلد از غرفه کتابفروشی آنلاین باسلام | ketabko

در ادامه این امکان را به دست ‌می‌آورید تا کتاب کمک آموزشی مربوط به درس مورد نظر را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. بانک کتاب مارکا در سال 1383 کار خود را با مدیریت آقای وحید نظری در قالب پخش و توزیع کتب درسی و کمک آموزشی، کتب دانشگاهی، کتابهای زبان خارجه، انواع CD سی دی و DVD دی وی دی شروع کرد.فروشگاه آنلاین کتاب مارکا در تاریخ 18 مرداد 94 کار خود را در فروش اینترنتی کتاب شروع کرد. انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.

آدرس

اطلاعات شما در نزد کتاب جم محفوظ بوده و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد گرفت.مطالعه سیاست حفظ حریم خصوصی.

آموزش شگفت انگیز انگلیسی دوازدهم خیلی سبز