خرید و فروش در صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان

هردوی این صرافیها جز صرافیهای متمرکزند؛ به این معنی که گروه توسعهدهندهای این صرافیها را اداره میکنند. این به این معنی است که کاربران ایرانی مانند سایر مردم دنیا میتوانند با اکانت شخصی خود به مبادله ارزها بپردازند. صرافی coinex با در اختیار قرار دادن یک سیستم معامله اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار و ایمن داشته باشن این صرافی در حال حاضر برای فعالیت کاربران ایرانی محدودیتی اعمال نکرده و نیاز به استفاده از vpn یا vps ندارد ولی توصیه میشود جهت امنیت بالاتر از vpn های ip ثابت و یا vps استفاده کنید.برای پیشروی ابتدایی و کار با صرافی coinex همانطور که اشاره کردیم باید ثبت نام کنید. ۲- ما یکی از معدود پلتفرمهایی هستیم که همچنان در حال استخدام هستیم، برای اطلاع از لیست شغلهای مورد تقاضای ما این لینک را ببینید. یکی از ویژگیهای مثبت استفاده از پلتفرم کوینکس، کارمزد کم آن است.

با توجه به اینکه این صرافی در میان کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است در سری مقالات آموزشی کوینکس پس از معرفی کامل ویژگی ها و خدمات آن و آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس، در این مقاله آموزش برداشت و واریز در کوینکس به صورت گام به گام و تصوریری خواهیم پرداخت. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش ترید در صرافی کوکوین آشنا کنیم. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت Account Settings ، در پایین صفحه Security Settings روی فعالسازی TOTP Authentication کلیک کنید(Bind). سپس یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید، تیک من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم را بزنید و روی دکمه ثبتنام کلیک کنید. ابتدا تیک پاپ آپ I am not a robot را بزنید، کپچا را حل کنید و روی گزینه Next بزنید. در برگه Spot منوی Stop Market یا توقف بازار را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.

در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و صاحب اکانت شخصی شوید. کوین بیس به دلیل تجربه کاربری مفید و ساده و سرعت بالا، طی مدت اخیر به خصوص از زمانی که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی محدود شده است بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. بهتر است قبل از تأیید نخست با دقت این شروط را بخوانید و از فهم تمامی مطالب آن اطمینان حاصل کنید. 1. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبتنام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. برای انجام تمامی خرید و فروشها و معاملات در صرافی کوین بیس، به یک اکانت یا حساب کاربری احتیاج دارید. مثلا یک رمز عبور پیچیده و قوی برای حساب ایمیلتان بسازید که شامل حروف الفبای بزرگ و کوچک، عددها و علامتها باشد.

در این مقاله به آموزش گام به گام خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوکوین می پردازیم و به شما یاد می دهیم چگونه ثبت سفارش محدود یا Limit Order و نحوه سفارش توقف محدود یا Stop Limit در صرافی Kucoin انجام می گیرد. پیش از اینکه به مقایسه این دو صرافی با یکدیگر بپردازیم، میخواهیم اطلاعات کلی و پیش زمینهای از هر دو صرافی به شما ارائه دهیم تا پیش از انجام مقایسه، نگرشی کامل از هر دو مورد داشته باشید. کاربران صرافی KuCoin به چندین ویژگی دسترسی دارند که شامل خریدهای رمزنگاری فوری با کارت اعتباری ، سکوی معاملاتی حاشیه و سکه های دلخواه برای کسب جوایز است. صرافی CoinEx اعلام کرده است که از داراییهای مشتریان در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و آنها 100% محفوظ هستند.

معاملات لورج: از ژوئن ۲۰۱۹ صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است. همچنین خدمات زیادی به کاربران ارائه میدهد، دارای رتبه خوبی در میان فعالان کریپتوکارنسی است. توجه کنید که اگر به ایمیل خود رفتید و از طرف کوینکس ایمیلی برای شما نیامده بود، می توانید در همان صفحه صرافی کوینکس، روی کلمه Resend کلیک کنید تا مجدد برای شما این کد ۶ رقمی ارسال شود.بعد از انجام این کارها صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که کوینکس به شما خوش آمد می گوید. این کارمزد ثابت برای تعدادی از ارزها نیست؛ بهعنوان مثال برای بیت کوین در تصویر کارمزد انتقال را ۰.۰۰۰۲۵ نمایش میدهد ولی احتمالاً اگر الان که مقاله را مطالعه میکنید، چک کنید این کارمزد تغییر پیداکرده است. در این مقاله فیوچرز کوکوین را آموزش iranarzdigital دادیم.

با بیت سرور همراه باشید تا به طور جامع و کامل بدانید که صرافی کویکس چیست. این به معنای آن است که شما در صورت تمایل میتوانید ارزهای بینالمللی خود را به پلتفرم واریز کرده و بلافاصله آن را به بیتکوین یا اتریوم یا هر ارز دیگری تبدیل کنید. صرافی KuCoin اغلب به دلیل افزایش سریع محبوبیت در سراسر جهان به عنوان “مبادله مردم” شناخته می شود و از هر 4 دارنده رمز ارز در جهان 1 مورد اعتماد است که آن را به یکی از بهترین مبادلات معاملات ارزهای رمزپایه تبدیل می کند.

اما در نظر داشته باشید با انجام احراز هویت و ارسال مدارک شخصی میتوانید تا روزانه یک میلیون دلار هم برداشت داشته باشید. کوینکس یک پلتفرم یا صرافی مخصوص ارزهای دیجیتال است که امنیت بسیار بالایی را برای کاربران خود فراهم میکند. قطعا برای هر کاربری امنیت حساب و احراز هویت مهم و ارزشمند است. بنابراین، لطفا موارد امنیتی را برای حساب ایمیلی که در بخش ثبتنام وارد میکنید خیلی سخت در نظر بگیرید. یعنی اتریوم به اتریوم و TRC20 به TRC20 یا هر بستر دیگه ای که انتخاب میکنید باید یکسان باشد. در واقع شما میتوانید در معاملات خود از فیات استفاده کنید و بلافاصله آن را با سرعت بیشتری به رمزارزهای مورد نظرتان تبدیل کنید و این امر کاملا به صورت رایگان انجام میشود. جفت ارزهای پشتیبانی شده در یک صرافی در واقع تعداد نمودارهای معاملاتی در آن را نشان میدهند.

میزان برداشت از صرافی کوینکس نیز تا سقف ۱۰.۰۰۰ دلار است.

تعداد این ارزها نزدیک به ۱۰۰ تا است و به صورت مرتب این تعداد افزایش مییابد. اما کوکوین در بین آن صرافیها، بیشترین تعداد جفتارز معاملاتی و همینطور بیشترین سقف برداشت روزانه را ارائه میدهد. میزان برداشت از صرافی کوینکس نیز تا سقف ۱۰.۰۰۰ دلار است. امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز میتوانید برداشت انجام دهید. واریز مبلغ به حساب شما از طریق CoinBase، ممکن است تا یک روز به طول بیانجامد. خود صرافی کوینکس نیز یک توکن اختصاصی به نام CoinEx Chain دارد. البته لوریج گیری کمی ریسک دارد و باید هنگام انجام دادن لوریج گیری، ریسک آن را بپزیرید. مانند بسیاری دیگر از صرافی های ارزهای دیجیتال ، کوینکس CoinEx شماره تلفن ، چت یا ایمیلی برای اعلام مشکلات احتمالی شما در هنگام کار با این پلتفرم، ندارد. پس از شروع فروش املاک دیجیتالی زمین LAND خود در اوایل ماه دسامبر 2021، اعلام کرد که سرمایه گذاری خود را در متاورس Metaverse افزایش داده است.

از سال ۲۰۱۹، صرافی کوینکس اعلام نمود که کاربران قادرند تا برای BTC/USDT، معاملات خود را به صورت لورج(leveraged) انجام دهند. این صرافی اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را نمیدهد از این رو ایرانیان باید آی پی ثابت برای کوین بیس را خریداری کنند. پیشنهاد میکنیم که تازهکارها، پارامترهای هوش مصنوعی از پیش تعیین شده را برای بهینهسازی تنظیمات ربات و کسب سود بیشتر انتخاب کنند. مثلا میتوانید به منو Security بروید و تمام تنظیمات مربوط به پسوورد معاملاتی، تایید هویت دو عاملی و KYC را آن جا ببینید. با فرض اینکه فاصله زمانی برای تعدیل مجدد پورتفوی 24 ساعت باشد، زمانی که یک 24 ساعت تمام شود، ربات به طور خودکار، نسبت کوینها را به تنظیمات اولیه باز میگرداند. در این نوشته به طور کلی به اینکه صرافی کوینکس چیست اشاره کردیم.

این صرافی در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. ایرانیانی که می خواهند در هردو صرافی معاملات ارزهای دیجیتال انجام دهند، باید آدرس (IP) را بوسیله (VPS) عوض کنند. همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال در سال های گذشته رشدهای قیمتی زیادی داشته و همین امر باعث شده تا افراد زیادی از سرتاسر دنیا اقدام به خرید ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری کنند. آنها همچنین می توانند از طریق تجارت زمین که قیمت آن در چند سال گذشته افزایش یافته است، درآمد کسب کنند. درصد معرفی: صرافی کوینکس به کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند و کد دعوت بفرستند درصدی را در نظر گرفته است.

ستون سمت راست مورد به Order Book است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است. برای این کار، نام کوین را در باکس مربوط به جستوجو که در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد وارد کنید. پلتفرم کوکوین بیش از 400 جفت ارز دیجیتال معاملات متفاوت دارد که می تواند از ارز های مختلفی همچون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و بیت کوین کش نیز حمایت و پشتیبانی کند. سفارش market: سفارشی که در آن مقدار ارزی که قصد خریداری دارید را وارد میکنید.

حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه میدهد.

با وجود تمام مزایای که این صرافی خارجی دارد، یکی از دغدغههای کاربران ایرانی این است که آیا صرافی کوینکس کلاهبردار است یا نه؟ با امکانات و ویژگیهایی که صرافی کوکوین دارد، شما میتوانید از این صرافی برای معاملهگری و ترید استفاده کنید. از آنجایی که میانگین هزینهها در صنعت ارز دیجیتال در محدوده ۰.۲۰% تا ۰.۲۵% قرار دارد، میتوان گفت هزینهها در کوینکس در محدوده میانگین جهانی است. صرافی کوینکس در بین صرافیها دارای مزایایی است که باعث محبوبیت زیاد این صرافی شده است.

مطابق با پارامترهای گوناگون صرافی بایننس یا کوینکس برای کاربران ایرانی گزینه بهتری است؟ همچنین چه مزایایی برای کاربرانی که در این صرافی فعالیت میکنند دارد. اپلیکیشن موبایل: علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشنهای همراهی که دارد نیز کار را برای کاربران ساده کرده است. رابط کاربری ساده: مهم ترین نکته برای استفاده از فضای یک پلتفرم سادگی و کارایی فضای آن است. در نهایت با توجه به مبادله، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد. پس از تاسیس، این صرافی موفق شد تا نظر نزدیک به یک میلیون کاربر را به خود جلب کند.

در حال حاضر صرافی کوینکس حداکثر میزان برداشت ارز از حساب کاربری خود را بدون نیاز به احراز هویت ۱۰ هزار دلار اعلام کرده است. صرافیهای ارز دیجیتال زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند. یکی از این صرافیهای قابل استفاده، صرافی کوکوین یا KuCoin میباشد که در این نوشتار به تفصیل در رابطه با آن توضیح داده شده است. صرافی کوین بیس یکی از پلتفرمهای محبوب برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال در جهان است. توکن بومی صرافی کوکوین با استاندارد اتریومی ERC-20 ساخته شده و کاربرد اصلی آن به اشتراک گذاشتن سود است.

بهاینترتیب هر زمانی که ایمیلی از صرافی Kucoin دریافت میکنید عبارت تعریف شده به شما نمایش داده میشوید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در اولین گزینه این صفحه امکان تغییر رمز عبور وجود دارد. همچنین باید به مکانی که صرافی قرار دارد توجه کنید. حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه میدهد. یکی از ویژگیهایی که میتواند به اعتبار صرافی کوین بیس بیافزاید ، این است که تنها میتوان در این صرافی ارزهای دارای پشتوانه محکم و بسیار معروف را تبادل کرد مثل: بیت کوین. کارمزد کم معاملات: صرافی کوینکس با داشتن ۰.۱ درصد کارمز برای تراکنشها یکی از به صرفهترین صرافیها به شمار میآید. مراحل برای انتقال وجه به صرافی کوکوین مقداری طولانی است اما اگر به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید، به سادگی میتوانید به حساب خود در کوکوین پول پول واریز کنید.