خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا

با کلیک بر روی “Allow” از دیدگاه کاربران نسبت به این موضوع مطلع شوید. در حال حاضر این ارز بر بسترهای مختلفی همچون اسمارت چین، سولانا و الگوراند وجود دارد. اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. با استفاده از مدارک شناسایی، هویت خود را تایید کنید و وجوه لازم را واریز کنید. ارز USDT یا همان USDT در سال 2014 توسط بروک پیرس، ریو کالینز و کِرِگ سِلارز راه اندازی شد. با تترلند به آسانی و در کمترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهید.

اخبار ارز دیجیتال فایل کوین

اهمیت آن در این نکته نهفته است که ارزش ثابتی دارد و به عقیده بسیاری از تحلیلگران می‌تواند راهی باشد برای اینکه ارزهای دیجیتال به جریان اصلی نظام مالی جهان متصل شوند. نگرانی اصلی سرمایه‌گذارن مبتدی درباره بی‌ثباتی ارزهای دیجیتال است. تتر در این میان محبوب شده است؛ چون می‌خواهد این مشکل بزرگ را از طریق یکپارچه‌سازی ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات حل کند. در نتیجه، این استیبل کوین بر خلاف سایر رمزارزهای رقیب مثل بیت کوین و اتریوم، از نوسانات قیمت در امان است. همانطور که گفتیم از مزایای این رمز ارز که باعث تمایل مردم به خرید تتر شده است، برابر بودن این استیبل کوین با یک دلار آمریکا می‌باشد.

توجه داشته باشید این صرافی ها از نظر منطق کاری و امنیت پلتفرم دارای ریسک قابل ملاحظه ای می باشند . چرا که چون نگهداری کیف پول مشتری بایستی در سرورهای مطمئن و به روز متعلق به خود صرافی انجام خرید و فروش تتر شود . نگرفتن این هزینه به این معناست که صرافی نیاز هایمالی خود را به صورت پنهانی از روش های دیگر دور از چشم کاربر تامین می کند . بیشترین قیمتی که برای تتر ثبت شده است، قیمت ۱.۳۲ دلار در ژولای سال ۲۰۱۸ بود. معمولا زمانی که ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم می شود؛ تقاضا برای ارز دیجیتال تتر کاهش پیدا کرده و افراد تمایل کمتری به خرید تتر دارند. اما در زمان‌های ریزش بازار یا نوسان‌های شدید، معامله گران بیشتر به استیبل کوین‌‌ها نیاز دارند.

خرید فروش تتر tether با بهترین قیمت در صرافی ایرانی راستین-تترفا

این پروتکل با بلاک چین تعامل دارد و صدور و بازخرید توکن‌های رمزنگاری شده مبتنی بر بیت کوین را فراهم می‌کند. تترهای موجود بر بستر اومنی، آدرسهایی مانند بیت کوین دارند و 34 کاراکتری می باشند و این آدرسها با عبارت bc1 ، یا اعداد 1 و یا 3 شروع می شوند. در مواقعی که بازار ارزهای دیجیتال در شرایط خوبی به سر نمی‌‌برد؛ ممکن است تحت شرایطی معامله گران نیاز داشته باشند که هر چه سریع‌تر تتر خود را به دلار واقعی تبدیل کرده و در زمینه‌های دیگری سرمایه گذاری کنند. در این شرایط، آن‌ها حاضر می‌شوند تترهای خود را ارزان تر از یک دلار بفروشند. در شرایطی که مردم به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روی می‌آورند؛ به دلیل افزایش تقاضا برای خرید تتر، قیمت تتر نیز افزایش می‌یابد.

قیمت خرید تتر

پس نمی‌توان مانند دیگر ارزهای دیجیتال تتر را کاملاً غیرمتمرکز دانست. این توکن پشتوانه دلار دارد و ارزش آن همیشه تقریباً معادل یک دلار آمریکا است. کاربرد این توکن در مقایسه با سایر توکن‌های تتر، به قدری بیشتر است که در حال حاضر، اغلب کاربران تتر را معادل USDT می‌دانند. بعد از خرید تتر می توانید سایر رمزارزهارا با تتر خرید و فروش کنید. با کمک این رمز ارز کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، ارزش تتر حاضر در بازار را تجزیه و تحلیل کنند و همچنین از نوسانات موجود در بازار رمز ارزها فاصله بگیرند. پس از گذشت مدتی از راه اندازی تترِ اتریوم، و با بوجود آمدن پروژه های دیفای بر بستر اتریوم، این شبکه بسیار شلوغ شد و به طبع آن کارمزدهای آن بشدت بالا رفت.

امروزه افراد می توانند برای خرید تتر با داشتن مدارک شناسایی و همچنین حساب بانکی متصل به شبکه شتاب در یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی حساب کاربری ایجاد کنند و اقدام به خرید و فروش تتر کنند . طبیعتاً استفاده از یک صرافی داخلی با قیمت و کارمزد مناسب برای این امر اولویت دارد. صرافی ایرانی راستین، امکان خرید و فروش تمامی رمزارزهای معتبر را با بهترین قیمت فراهم کرده است.

صرافی آنلاین تتر

در حقیقت علت اصلی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسان قیمتی نمی شود، این است که ارزهای فیات پشتوانه آن هستند. به این ترتیب به ازای هر خرید تتری که توسط کاربران انجام می شود، یک تتر جدید ساخته شده و مبلغ آن به صورت دلار یا سایر ارزهای فیات ذخیره می شود. این ادعا در طول این سال ها همواره توسط بازرسان و ناظران دنیای کریپتوکارنسی ها بررسی شده و صحت آن نیز تائید شده است.

همچنین صرافی های رمزنگاری وجود دارند که برنامه های وام دهی خاص خود را دارند. صرافی هایی که به این امکان را می‌دهند با وام دادن به Tether سود کسب کرد، عبارتند از Celsius و KuCoin. توجه داشته باشید که ساکنان ایران تحریم هستند و از استفاده از KuCoin منع شده اند. در 19 می، تتر آخرین اظهارنامه تضمینی سه ماهه خود را ارائه کرد که نشان دهنده قدرت ذخایر این پروتکل و کاهش قابل توجه سرمایه گذاری در اوراق تجاری است. هر تعداد تتر که مدنظرتان است را وارد کنید و سپس فرآیند فروش USDT را نهایی کنید. برای انجام اولین خرید تتر، ابهامات زیادی داشتم که پشتیبانان این مجموعه به خوبی من رو راهنمایی کردند و پاسخگوی سوالاتم بودند، در نتیجه با آرامش خاطر تراکنشم رو انجام دادم.

  • از آنجا که امکان انتقال مستقیم ریال به صرافی‌های خارجی وجود ندارد، برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی‌ها به تتر نیاز خواهید داشت.
  • به همین خاطر اغلب تریدرها و سرمایه گذاران بازار، از تتر برای خرید ارزهای موردنظر خود استفاده می کنند تا تنها نوسانی که سود یا زیان شان را مشخص کند، نوسانات همان ارز باشد.
  • بیت کوین اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال معرفی شده در جهان است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و همین ویژگی ها است که آن را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برتری بخشیده است.
  • ابتدا کارمزد صرافی مورد نظرتون را وارد کنید و در آخر رو دکمه ذخیره شود کلیک کنید و همچنین می توانید با کلیک روی دکمه “غیر فعال” صرافی مورد نظر خود را، از داخل لیست مخفی کنید.
  • در این سال شرکت iFinex واقع در هنک کنگ و ثبت شده در جزایر ویرجین بریتانیا در نزدیکی آمریکای جنوبی، تاسیس شد.