امنیت دوربینهای مدار بسته نصب شده در منزل

آژیر بیرونی به قسمت SP یا HORN پنل متصل می شود و آژیر داخلی پیزو به قسمت siren که شامل مثبت و منفی می باشد متصل می گردد، حتما باید قطب های اهمین نصب دوربین مداربسته siren رعایت شود. آژیر دو نوع می باشد، آژیر بیرونی : که با کاور در بیرون از محیط نصب می شود. همچنین آنها هم برای پارکینگ منازل مسکونی مناسب هستند، و هم برای پاساژها، مراکز خرید و سایر مکانهای مشابه.قیمت نصب کرکره برقی بستگی به نوع محصول یعنی کرکره برقی دارد زیرا نصب هر گونه از کرکره برقی ها نصب متفاوتی دارد به همین دلیل قیمت نصب کرکره برقی با هم متفاوت است. •بی شک میتوان گفت داشتن دوربین مدار بسته در محل کارتان میتواند بعنوان یک عامل بازدارنده در برابر مجرمین و هر نوع فعالیت غیرقانونی عمل کند. از این رو در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند.

حتی در بهترین حالت میتوانید دوربین را به تلفن همراه، کامپیوتر، لپتاپ یا تلویزیون خود بدون DVR/NVR وصل کنید تا جریان مستقیم فیلم پخش شود. استفاده از دوربین مداربسته بدون مجوز پیگرد قانونی به همراه دارد. آرینا، مجموعه ای متخصص با بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآزموده آماده خدمات رسانی به شما خریداران محترم در زمینه فروش دزدگیر اماکن در بابلسر به همراه نصب و راه اندازی می باشد. می توان با نصب دوربین مداربسته داهوا و دزدگیر مکسرون، از ورود افراد غیر مجاز در ساعاتی که در منزل حضور نداریم مطلع شویم، اعلانات لازم در قالب آلارم ارسال شود و بتوان از نیروهای امنیتی و پلیس در این خصوص کمک گرفت. آیا خودمان هم می توانیم جانمایی نصب را مشخص کنیم؟ اصطلاح انفعالی به این علت استفاده می شود که حسگر، از خود، انرژی و یا اشعه ای ایجاد نمی کند و تنها از طریق ردیابی حرارتی اشیای اطراف عمل می کند.زمانی که یک فرد مزاحم، از جلوی سنسور عبور می کند، دما به صورت ناگهانی از درجه حرارت محیط تا درجه حرارت بدن انسان افزایش می یابد.

نیاز بازار به نصب سیستم های دزدگیر اماکن باعث شده تا افراد زیادی با ساختار این سیستم ها آشنایی پیدا کرده و در رابطه با نحوه نصب آنها اطلاعاتی را کسب نمایند. کار NVR هم دقیقا عین DVR برای ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته می باشد. سنسورهای بیسیم می توانند با محدودیت کمتری در هر نقطه ای نصب شوند. مهمترین مزیت دزدگیر اماکن برقراری آرامش ذهنی برای مالک است؛ زیرا نصب دزدگیر موجب میشود تا فرد اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد. امروزه دزدگیر های اماکن به غیر از وظیفه حفظ امنیت محیط امکانات بیشتری نیز دارند که هنگام خرید نیز باید به آنها توجه کرد.

از همین رو هنگام ترک خانه و یا رفتن به مسافرت فقط بر قفل درب و پنجره اکتفا می کنند. با توجه به گران شدن ارز و طلا ، خیلی از افراد این اموال گران بها را خریداری کرده و در خانه هایشان نگهداری می کنند،از همین رو سرقت از منازل در این هشت ماه،رشد 19 درصدی داشته و بیشتر سرقت ها از منازلی بوده که از سیستم های حفاظتی و امنیتی بر خوردار نبوده اند. جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه آهنی به طول ۳۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر و پهنای ۱۰ سانتیمتر که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند، ضمناً دیودهای نوری واقع بر مدار دزدگیر بهتر است از روی مدار خارج شده و بر روی جعبه دزدگیر نصب گردیده و توسط سیم به مدار دزدگیر وصل شوند. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید، بهشرطیکه در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید.

شرکت های بیمه در سراسر جهان، برای خانه هایی که سیستم امنیتی دارند، تخفیف قایل می شوند. بسته به نیاز و امکانات مالی ، نصب دزدگیر خانه ساده می تواند مناسب برای محافظت اولیه از یک خانه / آپارتمان یا یک ساختار پیشرفته تر باشد که علاوه بر عملکردهای اساسی ، راحتی زندگی کاربران را تا حد زیادی بهبود می بخشد. دستگاه تماس گیرنده در کنار سرور قرار دارد و باید پس از نصب program شود، یعنی یک صدا روی آن ضبط بشود و چند شماره تماس در آن ذخیره شود. وقتی دود وارد محفظه می شود، نور را پراکنده می کند و در این زمان است که سنسور هشدار دزدگیر اماکن فعال می شود.حسگرهای فوتوالکتریک معمولا در مراحل اولیه و قبل از این که شعله های آتش زیاد شوند، آن را تشخیص می دهند.

آتش سوزی های سریع مثل آتش سوزی اجاق گاز، کاغذ و مایعات قابل اشتعال فورا توسط این حسگرهای یونی تشخیص داده می شوند.نوع مدرن تر و امن تر حسگرهای دود و حرارت، سنسور فوتوالکتریک است. شوک سنسور یا سنسور ضربه یکی دیگر از ابزارها در سیستم دزدگیر اماکن می باشد که معمولا بر روی درب، شیشه و پنجرهایی که احتمال ورود در آن ها امکان پذیر است نصب می شود. پس یک نصاب دوربین مداربسته باید بهترین جهت برای نصب دوربین مداربسته را تشخیص دهد. در فاز بعدی نصب صحیح و تنظیمات آن دارای اهمیت است و باید حتما برای نصب، تنظیمات صحیح صورت بگیرد. اگر اشیا ارزشمند خود را در مکان امنی نگهداری می کنید و یا در خانه خود جواهرات گران قیمتی داشته باشید ، نصب دوربین های امنیتی برای مراقبت از آن ها عملی هوشمندانه است اگر جز این دسته افراد هستید حداقل یک دوربین امنیتی به طور خاص به آن منطقه اختصاص دهید.

دزدگیر های اماکن با قابلیت ارتباط بی سیم ماژول ها و سنسور ها را دزدگیر وایرلس یا دزدگیر بی سیم می گویند. فعالیت هایی از این قبیل به سرعت و قبل از ورود سارق به داخل ساختمان، توسط ردیاب های فروصوت شناسایی می شوند.حساسیت این سنسورها بر اساس اندازه ساختمان و حضور یا عدم حضور حیوانات خانگی، قابل تغییر است. در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویر ها مشاهده می شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت. همچنین اگر دوربین جرمی را ضبط کند، با استفاده از قابلیت به عقب برگرداندن فیلم با سرعت بالا می توانید آن رخداد را پیدا کنید و با کند کردن فیلم می توانید بفهمید دقیقا چه اتفاقاتی رخ داده است. مشاهده از راه دور: بسیاری از دوربینهای سطح بالا این امکان را دارند که فیلمهای خود را به تلفن یا لپتاپ شما در هر کجای دنیا پخش کنند و به شما این امکان را میدهند که خانه خود را از طریق یک نرمافزار یا برنامه موجود بررسی کنید. آموزش نصب دزدگیر اماکن شامل دزدگیر معمولی، تلفن کننده شهری و سیم کارتی، رله کردن، کنترل از راه دور، زون بندی 24 ساعته که در مجهز ترین کارگاه ها می توانید برای نصب عملی در آن شرکت نمایید و با اعتماد به نفس بالا مستقیما وارد بازار کار شوید.

از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد. دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از محصولات سیستم های حفاظتی است که مجهز به یک ماژول سیم کارت گردیده و کاربر میتواند توسط این ماژول فرامین را به صورت کدهای دستوری ارسال کند و دستگاه را از راه دور فعال یا غیر فعال کند و یا از دیگر امکانات دستگاه استفاده نماید. این محصولات به دلیل نداشتن سیم ارتباطی تا دستگاه مرکزی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. حتی بهترین برند های جهان نیز احتمال بروز مشکل را در محصولات خود نظر می گیرند. پدال دارای سه سیم است که یکی از سیم ها به صورت مشترک استفاده می شود و دو سیم دیگر با توجه به خروجی زون 24 ساعته انتخاب می شوند. سیستم های حفاظتی ساختمانی مجهز به ماژول سیم کارت دارای نرم افزار ارتباطی آیفون هستند و از طریق این اپلیکیشن کاربر توانایی ارتباط از راه دور توسط اینترنت را دارا میباشد. باید از نصاب بخواهید تا نرم افزار مربوطه را نیز برای شما فعال کند. سنسورهای دزدگیر های وایرلس برای تامین نیروی مصرفی از باطری بهره می گیرند.

برای تغییر تایم آژیر به کاتالوگ دزدگیر گپ مراجعه کنید. 5/۲ میلیمتری شکل گرفته که یک شارژ مقطعی در اثر برخورد اشعه مادون بر روی آن شکل می گیرد و هرنوع تغییری در مقدار اشعه ی که بر روی این ماده تابیده شده، سبب تغییر شارژ الکتریکی آن شده و به این روش سیگنالی تولید می شود. سیستم اعلام سرقت وسيله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حريم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی اين عمل غيرقانونی را به فرد اعلام مي کند.دزدگيرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای يک ساختار مشترک می باشند. تنوع این سیستم ها زیاد است، دزدگیر ساختمانی ممکن است کوچک، بدون سیستم هشداردهنده، پیشرفته، مجهز به نمایشگر تصویر، دارای قابلیت ضبط صدا باشد.

از آنجایی که به علت دارا بودن گرما در بدن انسان ها ، از خود اشعه مادون قرمز پخش می کند، از این مورد برای شناسایی حرکت به واسطه سنسورها می باشد . قیمت دزدگیر منزل در بازار سیستم های حفاظتی بسیار متفاوت است ، دزدگیر اماکن یا سیستم حفاظتی ساختمان بستگی به تعداد ماژول های دزدگیر و لوازم جانبی و لوازم ارتباطی و وارداتی و یا تولید داخلی بودن دزدگیر بسیار متفاوت استدزدگیر های منازل بستگی به بی سیم بودن یا باسیم بودن بسیار قیمت های متفاوتی را دارا می باشند. وجود دوربین مدار بسته فضای امنی ایجاد کرده و به مثابه حضور قانون است، چون با علم به تحت نظر بودن دائمی شرایط، از هر برنامه غیرقانونی یا جرمی جلوگیری خواهد شد. چیدمان، بودجه و اولویت های امنیتی خانه شما با همسایه شما متفاوت است، بنابراین هیچ قانون یکسانی برای قرار دادن دوربین امنیتی وجود ندارد. امروزه امنیت و آرامش رویدادی مهم محسوب می شود تنوع درانواع دزدگیرها و قفل های برقی و درب های ضد سرقت این مورد را تایید می کند .

در سیستم های دزدگیر برای تشخیص دادن حرکت در یک محل خاص و مشخص که در محدوده دید است از این دتکتورها به کار رفته می شود . با در نظر گرفت پارامترهای توضیح داده شده می توان دزدگیر اماکن BF-A1 و دزدگیر اماکن مکسرون را به عنوان به روزترین ، با کیفیت ترین ، قدرتمندترین و کم خطا ترین دزدگیر اماکن معرفی کرد. نصاب دوربین مداربسته موظف است که انواع دوربین مدار بسته با کیفیت و شکل ظاهری مختلف را به شما توضیح دهد و شما را از قیمت های آنها متناسب با آنچه که نرخ است باخبرسازد. قبل از انجام مراحل نصب بهتر است درباره اصطلاحی که بارها از آن یاد خواهد شد، توضیح مختصری بدهیم؛ POE مخفف (Power over Ethernet) یعنی فناوری توان برق بر بستر شبکه اترنت یا به اصطلاح دیگر POE این امکان را به کابل های شبکه خواهد داد که مانند کابل های برق عمل کنند. اتصالات دوربین های تحت شبکه IP بی سیم می توانند یک راه حل بسیار عملی در مناطقی باشد که اجرای کابل بسیار دشوار یا گران است. قرار دهید و آن را به آیفون یا مانیتور تصویری خود متصل کنید، با فشردن یک کلید بر روی مانیتور خود، می توانید تصاویر دوربین را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

آژیر داخلی ( درونی): که نام دیگر آن پیزو می باشد و داخل پنل جایگذاری می شود. آژیر پیزو به ترمینال SIR با رعایت جهت صحیح سیم بندی مثبت و منفی متصل می شود. آژیر در دزدگیر به عنوان اعلام کننده شنیداری فعال می شود و خطر را گوشزد می کند. این سنسور با تشخیص حرکت فعال شده و آلارم دزدگیر را فعال خواهد کرد. معمولا استفاده از سنسور بیسیم همراه با تداخل ، خطا ، دردسر ، هزینه تعویض باطری ، هک شدن و بحث های تاثیر مخرب امواج الکترومغناطیسی بر انسان و … اگر برای شما هزینه ی دوربین مداربسته مهم باشد.پیشنهاد ما خرید دوربین مداربسته همراه با کارت حافظه است.