اتاق فرار هویت ️10%تخفیف تهرانپارس، تهران | allescape

اتاق فرار هویت ️10%تخفیف تهرانپارس، تهران | allescape

در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید.

در اتاق فرار اسکیپ روت یک بازی ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد. بازی به‌ این صورت است که موجوداتی که شباهت به انسان‌ها داشتند برای ادامه حیات خود تصمیم گرفتند وجود خود را از انسان‌ها که رقیب آن‌ها بودند مخفی کنند. ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند.

مجموعه اتاق فرار دات‌آی‌آر

توجه داشته باشید که در اتاق فرار اسپریال، شما به همراه دوستان خود وارد یک اتاق شده که تم و داستان مشخصی دارد. از شما خواسته می‌شود تا معمای مربوط به بازی را حل کنید و نهایتاً بتوانید در زمان محدود (حدوداً ۱ ساعت) از اتاق خارج شوید. هرگاه بیش از حد در معمایی گیر کردید، مدیر بازی به شما کمک خواهد کرد و راهنمای لازم ارائه می‌شود. دقت کنید که تمامی بازی‌ها برای سن ۱۶ سال به بالا طراحی شده‌اند. بازی‌های تسخیر، کلبه وحشت و روانی ۱۶ سال به بالا صرفاً مجاز به بازی کردن هستند.

۵. اسکیپ کسل | شبیه‌سازی خانه‌ای پرماجرا در اتاق های فرار تهران

بازی اتاق فرار مثل بازی مافیا و بسیاری از بازی‌های کارتی کافه‌ای، بازی گروهی است و به صورت اتاق فرار ترسناک تهران جمعی انجام می‌شود. لذا اگر دوست دارید ساعات مهیجی را به همراه دوستان و آشنایان و اعضاء خانواده سپری کنید، بازی اتاق فرار را توصیه می‌کنیم. اولین شخصی که شما باهاش روبرو میشید گیم مستر اتاق فرار ترسناک هست که اهمیتش در حد داستان اتاق فراره. میدونید چرا؟ چون شما همیشه از رفتار خوش شخصی که برای راهنمایی شما میاید خوشحال میشید.

  • شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را پیدا کنید.
  • برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید.
  • برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید.
  • این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند.
  • در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. تعداد نفرات بازی در حال حاضر ۴ تا ۸ نفر برای هر بازی می باشد . لازم به ذکر است که حداقل تعداد نفرات برای ورود به اتاق ها ۴ نفر می باشد. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند.